نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی در ایران همزمان با سراسر جهان با حضور اساتید ، کارشناسان و علاقه مندان رسانه های اجتماعی و تکنولوژی ، در روز 10 تیر1391 برابر با 30 ژوئن 2012 در تهران برگزار می شود.
در این همایش من کارگاه پرسنال برندینگ و رسانههای اجتماعی را خواهم داشت. در صورتیکه علاقهمند هستید میتوانید در این کارگاه ثبتنام کنید. مباحث این کارگاه شامل موارد زیر میباشد:
مروری بر مفهوم برند
پرسنال برندینگ چیست؟
آناتومی پرسنال برندینگ
معرفی پرسنال برند با استفاده از ابزارهای سوشیال مدیا
——————————————————————————————————————————————————
این مطلب در وبلاگ thecoach.ir منتشر شده است. شما میتوانید مشترک خورا ک این بلاگ شوید.
برای آگاهی از زمان ثبتنام کارگاه شناخت تواناییها در خبرنامه آموزشی عضو شوید.
نمایش 8 دیدگاه
سلام
اين كارگاه چه ميزان به كارگاه پرسنال برنديگي كه تو شركت برگزار مي كنيد داره؟
با توجه به زمان كارگاه به نظر مي آد خيلي كوتاه باشه
ببخشيد كلمه “شباهت” از جمله اول جا افتاد:
“اين كارگاه چه ميزان به كارگاه پرسنال برندينگ كه تو شركت برگزار مي كنيد شباهت داره؟”
ببخشيد كلمه “شباهت” از جمله اول جا افتاد:
“اين كارگاه چه ميزان به كارگاه پرسنال برندينگ كه تو شركت برگزار مي كنيد شباهت داره؟”
@فاطمه زمان این کارگاه حدود یک ساعت و نیم هست و من فقط فرصت میکنم ساختار کلی پرسنال برندینگ رو توضیح بدم. در کارگاه 20 ساعته تمرینهای عملی هم وجود داشت که در این کارگاه امکانش وجود نخواهد داشت.
@فاطمه زمان این کارگاه حدود یک ساعت و نیم هست و من فقط فرصت میکنم ساختار کلی پرسنال برندینگ رو توضیح بدم. در کارگاه 20 ساعته تمرینهای عملی هم وجود داشت که در این کارگاه امکانش وجود نخواهد داشت.
سلام
شرکت در این کارگاه که برای من مویسر نمی باشد و هم خیلی مشتاقم که شرکت کنم ولی با محدودیتی هایی همراه هستم باید چیکار کنم؟
سلام
شرکت در این کارگاه که برای من مویسر نمی باشد و هم خیلی مشتاقم که شرکت کنم ولی با محدودیتی هایی همراه هستم باید چیکار کنم؟
@محمد این کارگاه روز 10 تیر برگزار شده.