وقتی در نقطه آغاز کار هستیم، مسیر شغلی ما تحت تاثیر محیط کار، افرادی که با آنها کار میکنیم و علائق و آرزوهای خودمان است. اما بعد از گذشتن چند سال از طول عمر کاری، به تجربهای دست پیدا کردهایم. میتوانیم به گذشته نگاه کنیم و عملکرد خودمان را ارزیابی کنیم. ممکن است از شرایط راضی باشیم یا نباشیم. اما بدون شک میخواهیم که هرلحظه شرایط کاری بهتری را تجربه کنیم. چراکه شرایط کاری خوب میتونه به معنی زندگی شخصی بهتر هم باشه. به همین دلیل فرای اینکه چقدر تجربه داریم و کجای مسیر کاری خودمون هستیم، بهتره که توان مدیریت این مسیر را داشته باشیم و در واقع سرنوشت کاری خودمون رو بهدست بگیریم.
کتاب مدیریت مسیرشغلی میتونه در این زمینه به شما کمک کنه و سرنخهایی رو به شما بده که متوجه بشید چه نکاتی رو باید در برای موفقیت شغلی در نظر بگیرید. این کتاب توسط 13 نویسنده نوشته شده اما کم حجم است و پر است از تصاویر و جداول و نمودارها برای درک بهتر مطالب. در این کتاب بر مفاهیم مدیریت اهداف، برنامهریزی، ارتباطسازیی، یادگیری و توسعه شخصی پرداخته شده است.
این کتاب توسط آقای کاظم بنیهاشم ترجمه شده و توسط انتشارات نسل نواندیش در 132 صفحه منتشر شده است.
—————————————————————————————————————————————————— این مطلب در وبلاگ thecoach.ir منتشر شده است. شما میتوانید مشترک خورا ک این بلاگ شوید. اگر علاقهمند هستید مطلب شما در این بلاگ منتشر شود از طریق فرم تماس اطلاع دهید. من را در توییتر و گوگل+ دنبال کنید.