معرفی سایت: Mindmeister

Mindmeister.com

Mindmeister.com

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای فکر کردن از نقشه ذهنی (Mind Map) استفاده می کنید، سایت Mindmeister.com می تواند ابزار خوبی برای شما باشد. اما ویژگی خاص این ابزار و در واقع مهمترین ویژگی اش نسبت به ابزارهای مشابه Desktop اینست که شما می توانید دوستانتان را دعوت کنید تا بر روی یک موضوع با هم همفکری کنید و نقشه ذهنی را بصورت مشارکتی تکمیل کنید.

این سایت بخوبی از زبان فارسی پشتیبانی می کند و امکان Export نقشه های ذهنی به فرمتهایی از قبیل jpeg، PDF، Freemind و … را دارد. کار با این سایت بسادگی کار با یک ابزار مشابه Desktop است و کلیدهای میان بر براحتی در مرورگر اینترنت کار می کنند. در نقشه ها می توانید بخوبی از المانهای گرافیکی استفاده کنید و این دست شما را در طراحی یک نقشه ذهنی حرفه ای و کاربردی باز می گذارد.

این سایت پر است از انواع نقشه های طراحی شده در زمینه های مختلف که ممکن است بدرد هرکسی بخورد. همچنین ایده های مختلف و کاربردهای مختلف Mind Mapping نیز در این سایت معرفی می شود. در صورتی که بخواهید بصورت رایگان از این سایت استفاده کنید به شما اجازه ایجاد 6 نقشه ذهنی را می دهد و در صورتیکه به تعداد بالاتر نقشه نیاز داشته باشید باید از سرویس پولی آن استفاده کنید. همچنین Mindmeister ابزارهایی برای iPhone، Windows Gadget، Offline Mode و… در اختیار کاربر قرار می دهد.

در همین زمینه مطالعه کنید:

نقشه ذهنی و کاربردهای آن

نقشه ذهنی اهداف خود را ترسیم کنید!

نمایش 0 دیدگاه
  • مهرداد
    پاسخ

    good jobb

  • آمان
    پاسخ

    از نظر من این سیستم برای طراحی یک نقشه ی کلی ، برای طراحای وب بسیار خوب می تونه باشه . یک جورایی حکم الگوریتم اولیه رو بازی می کنه .

  • مانی
    پاسخ

    دست مریزاد!

  • Abdi
    پاسخ

    با سلام :
    لطغا راهنمائی کنید که چطور نرم افزار mind mapping را تهیه کنم . با تشکر

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @Abdi شما از همین سایت می‌تونید استفاده کنید از نرم افزار xmind هم می‌تونید استفاده کنید. در گوگل یک جستجو برای free mindmapping کنید چندین نرم‌افزار پیدا خواهید کرد.

ترک بک ها

یک نظر بدهید