یک روز در الکامپ

خیلی ساده و بی تعارف بگم که بازدید از الکامپ برای من یک وقت تلف کردن درست و حسابی بود. حتی شما بگو دریغ از یک برداشت مثبت از حضور در این نمایشگاه. تنها اتفاقی که افتاد این بود که با دوستان قدیمی که در نمایشگاه حضور داشتند، دوباره دیداری داشتم.

وارد که شدم دورتر از من شایان شلیله داشت می رفت. البته من هیچ وقت با شایان برخورد نزدیک نداشتم اما این روزها شناخت آدمها از روی تصاویریشان در شبکه های اجتماعی کار ساده ای است. همین اتفاق در مورد خود من افتاد که درباره اش توضیح می دم. بله شایان شلیله را دیدم اما چون مسیر حرکتم متفاوت از او بود فرصت نشد که حال و احوال کنیم.

کمی که گذشت، آقایی جلو اومد و گفت آقای مهرانی؟ گفتم بله؟ گفت من مهرداد نایب هستم. و همین ماجرای آشنایی از روی عکس ها اتفاق افتاد. احتمالا اگر از دنبال کننده های بلاگهای IT باشید با نوشته های مهرداد آشنا هستید.

بعد از کمی چرخیدن در نمایشگاه و دیدن غرفه های مختلف در غرفه مگفا آقای شهاب محوی مدیر بخش کسب و کار هوشمند مگفا را دیدم که به همراه آقای میرخوان (میرخان) عزیز مدیر IT پتروشیمی باختر بودند. بعد از کمی گپ و گفت دوباره راهمان را گرفتیم (می گویم گرفتیم چون همراه دوستان بودیم) و رفتیم برای صرف نهار در شلوغی نمایشگاه.

اتفاق جالبی که افتاد ملاقات با یکی از دوستان قدیمی بود که حدود سال 81 بعنوان کارآموز شبکه وارد شرکت عصر دانش شد و همکاری حدودا یکساله ای با من داشت و در حال حاضر دارنده یکی از شرکت های خوب IT در تبریز هست که دیدن این پیشرفت واقعا خوشحالم کرد.

دوباره حرکت ما شروع شد و بعد از کمی چرخیدن در غرفه ها با آقای مومنی که در حال حاضر مدیر منابع انسانی شرکت مبین نت هستند ملاقاتی داشتم و در نهایت کار ما در الکامپ به پایان رسید.

یادم افتاد که در همین خصوص سال گذشته هم مطلبی نوشته بودم که می توانید اینجا بخوانید.

نمایش 0 دیدگاه
  • دانیال
    پاسخ

    یکم زیادی کوتاه بود … ولی در کل ممنون … ضمنا این آقایی که تبریز شرکت IT خوب داره اسم شرکتش چیه ؟

  • شایان شلیله
    پاسخ

    بابا چقدر دوست داشتم شما رو ببینم ای داد بی داد چرا من شما رو نشناختم؟؟؟!!!

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @شایان شلیله من با فاصله پشت سرت بودم 🙂

  • roho
    پاسخ

    برپایی این جور نمایشگاه های به اصطلاح تخصصی ، حسنش فقط تو میتینگ های دوستانه است.
    من از سال 82 به اینور دیگه برای دیدن الکامپ وقت نمیذارم، چون چیزی برای ارائه ندارند و شرکت کننده با برند معتبر هم دیگه تو نمایشگاه نمیاد که از کارها و دستگاه های روز بخواد چیزی رو نمایش بده.
    برای دیدن دستگاه ها و نرم افزارهای روز ترجیح میدم برم پاساژ پایتخت تا الکامپ

    چیزی که چند ساله تو الکامپ برگزار میشه، سی دی فروشی یا شرکتهای وابسته ای که نرم افزارهای اتوماسیون و حسابداری ارائه میدن ، بقیه اش هم یه مسابقه با جایزه پرینتر و …
    که برنده اش هم معلوم نیست چطوری اعلام میکنن همراه با صدای خیلی خیلی بلند آهنگ های بیس دار ( یه چیزی تو مایه های بازار شابدولعظیم)
    برپا کنندگان نمایشگاه فقط دنبال سود خودشون هستند که فقط اعلام کنند نمایشگاه بین المللی الکامپ برگزار شد ( حالا با چند ملل بماند ) که اصلا قابل قیاس با جیتکس و کامپیوتکس و سبیت نیست .

  • رضا قربانی
    پاسخ

    ای ول.
    پس نیومدیم ضرر نکردیم. 4 یا 5 سال پیش توسن در این نمایشگاه بود اما از اون موقع تا الان اصلا شرکت نکردیم. خودم هم چند سالی می‌شود نرفتم. اتفاقا من وقتم را در نزدیکی شما و در سالن همایش های صدا و سیما هدر دادم. چهارشنبه و پنج‌شنبه کنفرانس روابط عمومی بودم که دریغ از کمی فایده.
    حیف پولی که دادم. شنیدم پول می‌گرفتم راه می‌دادن نمایشگاه؟

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @رضا قربانی آره ورودی داشت هر نفر 1000 تومن.

یک نظر بدهید