چطور جیمی‌جامپ باشیم؟

همه ما کارهایی انجام می‌دیم و دیگران همیشه برچسب‌هایی را بخاطر کارهایی که انجام می‌دهیم یا ویژگی‌هایی که داریم به ما الصاق می‌کنند. این موضوع در پرسنال برندینگ همیشه باید مورد توجه قرار بگیره. این‌که ما چه ویژگی‌هایی داریم که با آنها شناخته می‌شویم تاثیری مستقیم در جامعه ارتباطی ما دارد. اما این ویژگی‌ها چطور ساخته می‌شوند؟

برای جواب این سوال اجازه بدهید ماجرای جیمی‌جامپ را مرور کنیم:

جیمی جامپ همون چهره جنجالی است که چهارشنبه شب در مسابقه ال‌کلاسیکو به وسط زمین دوید و سعی کرد یک کلاه قرمز بر سر کریستیانو رونالدو بگذارد (بارتینا کلاه مخصوص اهالی کاتالونیا). او در فینال جام‌جهانی هم این کار را کرد و کلاه را روی جام گذاشت. اما موضوع جیمی جامپ به این‌جا ختم نمی‌شه. اگر به صفحه ویکی‌پدیای جیمی نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که فعالیت‌های او خیلی گسترده‌تر از دیویدن در وسط مسابقات فوتبال است. جیمی همین کار را در مسابقات فورمول 1، مسابقات راگبی، واترپلو، تنیس و حتی مسابقات موسیقی یوروویژن انجام داده. این ویژگی تکرار برای جیمی‌جامپ و حضور او در شرایط مختلف باعث شده تا اسم جیمی‌جامپ شکل بگیره و دارای صفحه ویکی‌پدیا بشه و همه بشناسندش.

خلاصه صحبت این‌که اگر قرار است در کاری شناخته شوید، باید بتوانید آن کار را بصورت مداوم و با کیفیتی بالا انجام دهید. تنها در این صورت است که دیگران می‌پذیرند که شما ویژگی خاصی برای انجام کاری خاص دارید.

نمایش 0 دیدگاه
  • بنیامین
    پاسخ

    خیلی جالبه، ولی بعضا همونطوری که شما اشاره کردید فرد باید خودش رو از اول به بقیه معرفی‌ کنه، تغییر شغل، توانایی‌های جدید و …

  • shahrokhi
    پاسخ

    درسته موافقم ولی من فکر میکنم تبلیغات هم میتونه به اندازه تکرار موثرباشه

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @shahrokhi البته درسته. موضوع تبلیغات در حوزه افراد مثل یک تبلیغ سازمان برای محصول نخواهد بود و بیشتر باید به جنیه نمایش توانایی‌ها پرداخت.

  • سعید
    پاسخ

    عالی بود.
    به نکات خوبی تو پست هاتون اشاره می کنید. منم از بچگی همیشه یه جمله یادم بوده مه آدم باید لااقل تو یه مورد تو جامعه اطراف خودش نفر اول باشه. حالا این جامعه هرچی بزرگتر بهتر.
    ممنون از مطالبتون.

یک نظر بدهید