معرفی سایت: با Creately دیاگرام بکشید!

Creately

Creately

اگر معرفی سایت دو هفته پیش را دیده باشید، احتمالا بخاطر دارید که سایت Mindmeister برای کشیدن نقشه های ذهنی طراحی شده بود و مهترین ویژگی آن هم این بود که شما می توانستید نقشه ها را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا از آنها دعوت کنید تا در طراحی نقشه مورد نظر شما همکاری کنند.

سایت Creately.com مشابه Mindmester عمل می کند با این تفاوت که شما هر نوع دیاگرامی را می توانید با آن طراحی کنید. در این سایت قالبهای پیش فرضی برای طراحی درنظرگرفته شده. مثلا قالبهای متنوع برای جدول SWOT یا طراحی Flowchart و … همچنین شما می توانید از هیچ قالبی استفاده نکنید و دیاگرام مورد نظر خود را از پایه طراحی کنید.برای طراحی یک دیاگرام می توانید از دیگران دعوت کنید تا با شما همکاری کنند. شما می توانید یک دیارگرام را از طریق ایمیل، ارسال به توییتر و یا Embed کردن در یک صفحه به اشتراک بگذارید. Creately بر اساس Flash کار می کند و بزرگترین ایرادش اینست که هنگام بارگذاری بدلیل سنگین بودن حجم برنامه ممکن است زمان زیادی صرف کند. با این وجود نمی توان از امکانات خوب این سایت چشم پوشی کرد.

نمایش 7 دیدگاه
  • ali rad
    پاسخ

    سلام آقای مهرانی
    مطلب کاربردی بود
    اجازه هست این مطلب را در وبلاگم قراردهم با درج لینک شما
    البته من قبلا برنامه ریزی به روش swot را در وبلاگم قرار دادم که اون موقع فکر نکنم جمله “استفاده از مطالب این سایت تنها با اجازه نویسنده مجاز است.” رو ندیده بودم.
    با تشکر

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @ali rad آقا مسئله ای نیست اما نطرت راجع به کامنتهایی که پای همون مطلب SWOT گذاشته شده نظرت چیه؟
    من اگر جای شما بودم به جای کپی کل مطلب در بلاگم می نوشتم یک مطلبی تو فلان بلاگ پیدا کردم در این زمینه. به نظرم این راه حل بهتریه

  • ali rad
    پاسخ

    سلام آقای مهرانی
    متشکرم
    در مورد:”من اگر جای شما …” حرف زیاده اگر مصر بودین براتون می گم.

  • ehsan
    پاسخ

    سلام – دستتون درد نکنه – موفق باشید

  • الناز
    پاسخ

    خوب بود ممنون

  • قالب وردپرس
    پاسخ

    فوق عالی بود 😊😊❤

ترک بک ها

یک نظر بدهید