معرفی ابزار: افزونه هایی برای Outlook

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تمام ارتباطات ایمیلی و برنامه ریزی زمان و کارهایتان را با Outlook انجام می دهید، این دو افزونه رایگان می تواند به شما کمک کند.

افزونه اول به نام Harmony است که به شما این امکان را می دهد تا تمام Attachmentهای ایمیلها را بصورت مرکزی و با اتصال به Google Doc یا کتابخانه اسناد Sharepoint مدیریت کنید. شما می توانید بصورت Drag & Drop فایلها را در متن ایمیل وارد کنید. درواقع این افزونه فایلها را وارد متن ایمیل نمی کند بلکه لینک فایل را در ایمیل قرار می دهد. بدین ترتیب مثلا شما تمام فایلهای کاریتان را در Google Doc ذخیره می کنید و بعد Harmony باقی کارها را انجام خواهد داد و دیگر حجم فایل ارسالی مهم نیست.

لینک دانلود Harmony for Google doc

لینک دانلود Harmony for Sharepoint

Xobni

افزونه بعدی Xobni است که این ابزار هم دارای نسخه رایگان و نسخه تجاری است. Xobni قابلیتهایی جدیدی به Outlook اضافه می کند که به شدت لازم هستند. جستجوی Xobni سرعت بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی ایمیلها، افراد و اطلاعات تماس و پیوستهای ایمیلها را جستجو نمایید. همچنین با استفاده از Xobni می توانید تاریخچه تغییرات فایلهای پیوستی به ایمیلها را مشاهده نمایید. یکی دیگر از قابلیتهای جالب در Xobni اینست که این ابزار بصورت خودکار اطلاعات افراد را از ایمیلها وارد دفترچه تماس می کند و شما می توانید یک پروفایل کامل از کاربر در سایتهای مختلف و سوشیال نتورکها داشته باشید. بدین ترتیب فقط از طریق Outlook می توانید از آخرین فعالیتهای کاربران در سرویسها مختلف از جمله توییتر آگاه شوید.

Xobni امکان نمایش ایمیل رد و بدل شده بین افراد را بصورت Thread فراهم می کند. این نوع نمایش بر اساس موضوع ایمیلها طبقه بندی شده و حتی ایمیلهایی که دارای پیوست هستند هم بصورت جداگانه نمایش داده می شوند.

لینک دانلود Xobni نسخه رایگان

یک نظر بدهید