درباره سمینار ابزارها و تکنولوژی‌های جدید در قرن ۲۱

همونطور که قبلا اطلاع رسانی شده بود، سمینار ابزارها و تکنولوژی‌های جدید در قرن 21 در تاریخ 28 تیر 1390 برگزار شد و من سخنرانی با عنوان شغل 2.0 داشتم. در این سمینار من گذری داشتم به گذشته کار و از این گذشته به سمت زندگی مدرن حرکت کردم. سپس ابزارهایی که در حال حاضر می‌تونه به موفقیت شغلی کمک کنه رو مطرح کردم. مواردی مثل مدیریت زمان و فعالیت‌ها، مدیریت دانش شخصی، برقراری ارتباط، نشر دانش و مواردی از این دست.

در این پرزنتیشن تکیه من بر تصویر و تاثیر اون بر مخاطب بود و همچنین بر موضوع داستان پردازی تاکید داشتم. در واقع سعی کردم نمونه‌های کاربردی ابزارهای مختلف مدیریت زمان، ایده پردازی، مدیریت دانش و … را در قالب زندگی دو شخصیت کارتونی ارائه کنم. این دو شخصیت یعنی آقای پ و خانم ن از قشر جوان جامعه بودند که کار مهندسی و کار دانشی انجام می‌دادند به همین دلیل استفاده بهینه از ابزارهای مدرن می‌توانست نقش مهمی در پیشرفت کاری آنها بازی کند. آنها در یک سناریو از این ابزارها استفاده می‌کنند و در نهایت به هم می‌رسند و تا آخر عمر به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند (فیلم هندی).

من سعی می‌کنم که محتویات این سمینار در دسترس دیگران هم قرار بگیرد که این موضوع یا در قالب یک سی‌دی ارائه خواهد شد یا در قالب مجموعه‌ فایل‌هایی برای دانلود. در این زمینه حتما به محض آماده شدن محتوا اطلاع رسانی خواهم کرد

وجود این مراسم باعث شد تا با جواد افتاده بیشتر از نزدیک گپ بزنم و این درحالی بود که متوجه شدیم ارتباط آنلاینمون فقط چند خیابون با هم فاصله داشته. دنیای مجازی این ویژگی‌ها رو هم داره. گاهی این تبادل‌ها در فاصله نزدیک اتفاق می‌افته که ما ازش بی‌اطلاع هستیم. مطلب جواد در مورد سمینار رو اینجا می‌تونید مطالعه کنید.

در نهایت باید از سایت مدیران ایران و فرهنگسرای فناوری اطلاعات هم برای تدارک این برنامه تشکر کنم و عقیده دارم که چنین گردهمایی‌هایی می‌توانند با کیفیت بسیار بالاتر برگزار شوند.

نمایش 0 دیدگاه
  • دوست
    پاسخ

    سلام
    من در این سمینار شرکت کردم و انتظار داشتم که از این بهتر برگزار بشود
    البته ایراد اصلی را می شود از محل برگزاری(کمیت و کیفیت) سمینار دید
    در کل من به این سمینار نمره 13 می دهم.
    آقای مهرانی موفق باشید

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @دوست
    سلام بله کاملا حق با شماست. انتظار خود من هم از کیفیت برگزاری بیشتر از این بود. در هر صورت هیچ عذر و بهانه‌ای قابل قبول نیست و من نظر شما رو تایید می‌کنم.

  • سعید سلیمانی
    پاسخ

    سلام
    اخیرا تجربه ای مشابه داشتم که در وبلاگم کمی در موردش نوشته ام. از مطلب خوب شما هم استفاده کرده ام.

  • محمد
    پاسخ

    اون سی دی یا مجموعه ای برای دانلود آماده نشده؟

یک نظر بدهید