تغییرات بلاگ The Coach

1- از روز پنج شنبه آدرس این بلاگ از amirmehrani.com/thecoach به thecoach.ir تغییر کرد. بعد از اینکه نوشتن در بلاگ The coach را شروع کردم و استقبال نسبتا خوبی که از این بلاگ شد و لطفی که خوانندگان همیشه به این سایت داشتند، باعث شد تا تصمیم بگیرم این بلاگ را از دامین شخصی به دامینی مطابق نام بلاگ انتقال بدهم. خوشبختانه یا متاسفانه به شدت به Branding از نوع شخصی و شرکتی معتقد هستم و این کار هم در جهت Branding صورت پذیرفته. مبحث بعدی طراحی دوره های آموزشی و کارگاه های کاربردی است که از این پس با نام The Coach ارائه خواهد شد. این دوره های کاربردی شامل دوره های فنی و غیر فنی خواهد بود که بعد از برنامه ریزی بهتر در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد. برای انتقال از دامین قدیم به دامین جدید از اونجایی که من خیلی از PHP سر در نمیارم دچار مشکلات جدی بودم که کمکهای برادرم رامین عزیز به شدت موثر بود و کاری که خودم حدود یک هفته برایش برنامه ریزی کرده بودم در عرض چند ساعت به پایان رسید. اگر به هواپیما و هوانوردی حرفه ای علاقه دارید می توانید مطالب رامین را اینجا بخوانید و عکسهایی که می گیرد را اینجا ببینید.

2- فقط کافیه تا چند ساعت خودت رو از دنیای آنلاین جدا کنی تا وقتی برمی گردی با اتفاقات جدید روبرو بشی. مثلا آمار سایت رو نگاه می کنی می بینی که رسیده به هزار بازدید در عرض چند ساعت. ظاهرا این مطلب چرا اپل و گوگل موفق می شوند؟ مورد توجه واقع شده و دوستان در فیس بوک این مطلب را Share می کنند که همین باعث بالا رفتن آمار بازدید های سایت شده.

3- گوگل ریدر هم تغییراتی کرده و تمام توان خودش را بکار گرفته که شما بعنوان کاربر این سرویس، اطلاعاتی را خدایی نکرده از دست ندهید. برای آگاهی از تغییرات می توانید مطلبی که در وبلاگ پارسیش نوشته شده رابخوانید. فیس بوک هم دچار تغییراتی شده ظاهرا.

4- بعضی از مطالب کامنت پذیر نیستند. به همین دلیل از یک پلاگین برای امتیاز دادن به مطالب استفاده کردم. فقط کافیه تا روی شکلهای بالای مطلب کلیک کنید و نظر مثبت و منفی خود را نسبت به مطلب نوشته شده اعلام نمایید. آگاهی از نظرات و ایده های شما بسیار باعث افتخار خواهد بود و خوشحال خواهم شد اگر در مورد نقص های این سایت من را آگاه کنید.

5- در صورتیکه تا کنون مشترک مطالب این سایت از طریق خوراک بوده اید، می توانید کماکان از همان آدرس قبلی مطالب را دریافت نمایید. در صورتیکه مشترک خوراک سایت نیستید، اینجا کلیک کنید.

نمایش 0 دیدگاه
  • raminmehrani
    پاسخ

    دمت گم. انشاا… موفق باشی ! راستی اسم دقیق سیستم Like که استفاده کردی چیه که من هم از اون تو بلاگم استفاده کنم.

  • Amir Mehrani
    پاسخ

    ممنون رامین. اسم پلاگینش هست GD Star Rating. خیلی کامله. یکی از قویترین پلاگینهایی که تا حالا دیدم.

یک نظر بدهید