برگزاری کارگاه شناخت توانایی‌ها و نقاط قوت

دومین کارگاه من با عنوان شناخت توانایی‌ها و نقاط قوت با همکاری مجموعه مدیران ایران در تاریخ 6 خرداد برگزار خواهد شد. برای اطلاع از شرایط ثبت‌نام لطفا روی این لینک کلیک کنید.

قابل توجه این‌که ظرفیت کارگاه تنها 25 نفر خواهد بود، به همین دلیل اولویت بر اساس ترتیب ثبت‌نام است.


نمایش 0 دیدگاه
  • امین
    پاسخ

    بعد اگر قشر دانشجو هم مخاطب هستن، 100 هزار تومن یه مقدار زیادی زیاد نیست؟!

    آمادگی برگزاری دوره برای دانشکده ی مهنسی صنایع رو هم دارین؟ دوره ای که متناسب باشه از لحاظ محتوایی و البته از لحاظ هزینه ارزون تر

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @امین با مدیران ایران هماهنگ کنید فکر می‌کنم برای دانشجویان هم تخفیف قائل باشند. بله آمادگی برگزاری دوره بصورت خاص هم وجود دارد.

  • مدیرایران
    پاسخ

    سلام به همگی ..
    برای اعضا و خوانندگان محترم وبلاگ theCoach ، هزینه ثبت نام 75 هزار تومان می باشد .
    تلفن ثبت نام : 88430624
    ممنون

  • بنیامین
    پاسخ

    گزینه دوم، از بین بردن ضعف ها کاری بسیار دشوار و معمولا غیرممکنه، ضعف ها وجود قوت ها رو بیشتر جلوه میدن.

  • ریحانه
    پاسخ

    با سلام

    اقای مهرانی این قیمت برای دانشجو یعنی اصلا شرکت نکنید…
    برای مرفهین کلاس گذاشتن یه خورده بی معنیه؟!

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @ریحانه خانم زبانی که شما استفاده می‌کنید متاسفانه اصلا مناسب نیست. اگر فکر می‌کنید که این کلاس برای مرفهین داره برگزار می‌شه که من جوابی برای شما ندارم. اما شما بیرون گود نشستی خانم. من از شما 30هزار تومن می‌گیرم برای یک کارگاه یک روزه، نه از شما پذیرایی می‌کنم، نه به شما غذا می‌دم و نه مواردی که لازم هست بعد از کارگاه حتما برای موثر بودنش همراه داشته باشید و نه در کارگاه فعالیت گروهی انجام خواهید داد و در نهایت پشتیبانی یک‌ماهه برای پاسخ به سوالات و گفتگوی عمومی خواهم گذاشت. در این شرایط 30‌هزار تومن برای شما مناسب خواهد بود و شما مقداری جمله از من خواهید شنید. خانم کیفیت رابطه مستقیم با هزینه داره که ما عادت کردیم این هزینه رو پرداخت نکنیم. عادت کردیم که بگیم بین داشنجو و بقیه آدمها خط بکشیم و بگیم دانشجو مرفه نیست و …
    در هر صورت قیمت این کارگاه بر اساس هزینه‌ها به این عدد رسیده و شما حق انتخاب دارید. شما می‌تونید به سادگی در این کارگاه شرکت نکنید.

  • محمد
    پاسخ

    @ریحانه
    @امین
    از آقای مهرانی عذرخواهی می‌کنم که در پاسخ دادن به این کامنت‌ها دخالت می‌کنم، فقط به عنوان یک دانشجو که علاقه به شرکت در این کارگاه رو داره ولی توانایی مالیش رو نداره، می‌گم که نه لزوماً قرار نیست دانشجویان در این کارگاه شرکت کنند! بیشترین کسانی که این طور کارگاه‌ها به دردشان می‌خورد بیزنس‌من‌ها هستند، یعنی کسانی که دادن این پول برایشان می‌صرفد و بازگشت دارد؛ یک جور سرمایه‌گذاری است. تصور خانم ریحانه از «مرفهین» اشتباه است. خیلی از «مرفهین» آدم‌های پرکاری هستند که به خاطر پشتکار و خلاقیتشان به درآمد بالایی رسیده‌اند. ضمن این که صدهزار تومان پولی نیست که غیرمرفهان نتوانند بدهند، اگر کسی به دردش بخورد حتماً برایش صرف می‌کند. اگر برای شما سخت است که این پول را بدهید یعنی این که احتمالاً آنقدرها به دردتان نمی‌خورد.
    آقای مهرانی هم حق دارد هر چقدر بخواهد از این راه حتی سود خالص به دست آورد، کالاهای اساسی که احتکار نکرده تخطئه‌ش می‌کنید. بالاخره سال‌ها کار کرده و زحمت کشیده. دولتی هم که نیست انتظار تخفیف یا تسهیلات دانشجویی داشته باشید. اگر بالا بودن این قیمت باعث عدم استقبال شود یا رقبای دیگری هم برای این کارگاه پیدا شود طبیعی است که قیمت خودبه‌خود پایین می‌آید.
    این‌جور گفتارها و رفتارها آدم‌هایی را که به جای دلالی می‌خواهند از کار مفید پول دربیاورند از این کارها دلزده می‌کند. بیایید به آقای مهرانی و سایر متخصصان کمک کنیم بیشترین نفع را از تخصص و دانششان ببرند!

  • مهدی
    پاسخ

    سلام 🙂 جناب مهرانی آیا از The Blob Tree و یا سایر ابزار هم در دوره بهره مند خواهیم بود…؟

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @مهدی این کارگاه بازی و ابزار مخصوص به خودش رو خواهد داشت.

  • مهدی
    پاسخ

    تشکر 🙂

  • سیما
    پاسخ

    به نظر من مخاطب اصلی این کارگاه دانشجویان نیستند اما اگر یک دانشجو بتواند بیاید عملا خودش را چند سال جلو انداخته.
    دانشجویی که نخواهد برای آینده اش سرمایه گذاری کند بهتر است که در هیچ کارگاهی ثبت نام نکند .حتی اگر توان مالی ضعیفی داشته باشید با مدیریت مالی و کم کردن از بعضی از هزینه ها باید برای آموزش سرمایه گذاری کنید البته اگر بخواهید پیشرفت کنیدو آینده ی خوبی برای خودتان خلق کنید .
    من که هر طور شده شرکت می کنم .و واقعا آرزو می کنم وقتی دانشجو بودم یک همچین امکانی داشتم

  • میثم همتی
    پاسخ

    ممنون از شما آقای مهرانی به خاطر این کارگاه

    و انتقال تجربیات خودتون

    موفق باشین

    من حتما شرکت خواهم کرد

یک نظر بدهید