آی‌گرافی و ماجراهای دیگر

همیشه وسوسه نوشتن داشته‌ام. از وقتی که The Coach رو راه‌اندازی کردم بخشی از مطالبی که می‌نوشتم و شاید شخصی نویسی بود گم شد. بیشتر نوشته‌های اینجا مربوط به مسائل کاری و حرفه‌ای است. چند وقت پیش که با پرهام صحبت می‌کردیم، بحث وبلاگ‌نویسی با آیفون مطرح شد و در نهایت به این فکر کردم که چرا بخش جدایی از The Coach ایجاد نمی‌کنم و خیلی مینیمال و خلاصه در آن نمی‌نویسم!؟

به همین دلیل یک بلاگ در زیر مجموعه همینجا راه اندازی کرده به اسم آی‌گرافی. در آی‌گرافی با آیفون عکس می‌گیرم و مطلب می‌نویسم. اگر علاقه‌مند بودید می‌توانید در فید این بلاگ هم عضو شوید. شاید موضوع و سمت و سوی خاصی نداشته باشه. از فیلم و تئاتر و موسیقی و هنر و فرهنگ و کتاب. هرچیزی که وسوسه می‌کنه که بنویسم. هرچیزی که جایش اینجا نیست.

اما باقی ماجراها چیست؟

بالاخره فرصت کردم و تونستم دستی به سر و روی بلاگ بکشم. Header سایت رو تغییر دادم. برای اطلاع‌رسانی بهتر در مورد کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی Image Slider قرار دادم. همچنین رنگ متن زمینه و فاصله خطوط رو به‌نحوی تغییر دادم که خوانش متن بهتر و راحت‌تر باشه. مشکلی هم بابت سنگینی بلاگ وجود داشت که با قراردادن متن خلاصه و حذف اسکریپت‌های اضافه سرعت بارگذاری کمی بهتر شد.

برای کارگاه کشف‌ توانایی‌ها و پرسنال‌برندینگ دو صفحه جداگانه ایجاد کردم که از این به‌بعد زمان‌های برگزاری و اطلاعیه‌های این کارگاه‌‌ها در همان صفحات منتشر خواهد شد.

——————————————————————————————————————————————————
این مطلب در وبلاگ thecoach.ir منتشر شده است. شما می‌توانید مشترک خورا ک این بلاگ شوید.

من را در توییتر و گوگل+ دنبال کنید.

نمایش 0 دیدگاه
  • مهدی.م
    پاسخ

    با تشکر از این ایده خوبتون!
    منتظر نوشته هاتون در این مورد هستم.:-)

  • Matin
    پاسخ

    سلام امیر جان اسم که پیدا شد عالیه زوپیر رو یادت نره مربی

  • جم
    پاسخ

    وبلاگتون خوب شده…فقط این ادامه مطلب؟؟؟!!!

یک نظر بدهید