کارگاه پرسنال برندینگ

معرفی دوره

موفقیت هر شخص، در ذهن دیگران شکل می‌گیرد. برای اینکه به موفقیت برسیم تنها متخصص بودن و کار تخصصی انجام دادن کافی نیست. برای اینکه موفق باشیم باید بدانیم در ذهن مخاطب‌های ما نسبت به ما چه می‌گذرد. باید از تصویر و تاثیر بیرونی خود، آگاه باشیم و بدانیم که دیگران بر چه مبنایی ما را مورد قضاوت قرار می‌دهند. آیا اتوموبیل بنز می‌تواند بدون وجود مشتریانش و بدون تایید آنها تبدیل به یک محصول موفق بشود؟ آیا ممکن است شما موفق باشید بدون اینکه دیگران شما را موفق بدانند؟

پرسنال برندینگ فرآیندی است که در آن شخص بر اساس استانداردها و راه‌کارهای برند‌سازی شرکت‌های بزرگ، بر ویژگی‌های خود آگاه می‌شود، جامعه مخاطب خود را می‌شناسد و نحوه ایجاد و معرفی برند خود را می‌آموزد. ایجاد برند شخصی می‌تواند منجر به جذب مشتریان بیشتر، پیدا کردن کار مورد علاقه و کسب درآمد بیشتر شود.

کارگاه آموزشی پرسنال برندیگ

مخاطبان دوره

دانشجویان و افراد تازه کار (کمتر از 5 سال سابقه شغلی)

یکی از معضلات دانشجویان و افراد تازه کار این است که در دوران تحصیل و دوران اوایل کار خود برتوانایی‌های خود آگاهی ندارند. این شرایط باعث می‌شود تا چند سال اول حیاتی عمر کاری خود را به صحیح و خطا کردن بگذرانند و در نتیجه زمان مهمی را برای قرار گرفتن در مسیر درست از دست بدهند. بهترین روش برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی این است که به این گروه از مخاطب‌ها توان شناسایی استعداد‌ها و نقاط قوت آموزش داده شود تا بر اساس آن بتوانند بهترین مسیر کاری را برای خود برگزینند و در کنار آن بتوانند توانایی‌های خود را بخوبی به بازار کار معرفی کنند.

کارشناسان و متخصص‌ها

کارشناسان و متخخص‌ها گروهی از افراد هستند که بیش از 5 سال سابقه دارند و الگوی کاری و تخصص و حرفه آنها به بلوغ رسیده است. اما بسیاری از افراد در این گروه از ارائه صحیح توانایی‌های خود عاجز هستند. بسیاری از این افراد نمی‌توانند برند خود را بخوبی مدیریت کنند و این باعث می‌شود تا علیرغم بهره‌جویی از تخصص و دانش بالا نتوانند به جایگاهی که باید، برسند.

کارگاه پرسنال برندینگ به این دسته از افراد کمک می‌کند تا نشانه‌های خود را بشناسند و بتوانند این نشانه‌ها را از طریق ابزار صحیح به مخاطب خود معرفی کنند. در نتیجه برند آنها بعد از مدتی برای آنها کار خواهد کرد.

مدیران اجرایی

با توجه به تغییر رویکرد مدیریت سنتی از نگرش نظارتی به نگرش رهبری و مربی‌گری، تاثیر پذیری افراد تحت هدایت یک مدیر از مدیر به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده. مدیران می‌توانند با شناسایی ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود و معرفی صحیح این ویژگی‌ها با ابزار مناسب، قابلیت‌های رهبری را در خود تقویت کرده و از این طریق بتوانند تاثیری به مراتب مثبت بر هدایت مجموعه خود داشته باشند.

از طرفی موضوع ارتباطات در جوامع مدیریتی بحثی بسیار پررنگ و پراهمیت است. مدیرانی که از برقراری ارتباطات با دیگر مدیران در شرایط مختلف کاری عاجز باشند، بخشی از توانایی راهبردی خود را از دست می‌دهند. پرسنال برندینگ به مدیران اجرایی کمک می‌کند تا جامعه مخاطب خود را بخوبی بشناسند و خود را بخوبی در این جامعه هدف معرفی نمایند.

شما پس از پایان این دوره به توانایی‌های زیر دست می‌یابید:

  • ویژگی‌های خود را می‌شناسید
  • برند خود را بر اساس ویژگی‌های شناخته شده ایجاد می‌کنید
  • با ابزارهای معرفی برند آشنا می‌شوید
  • جامعه مخاطب خود را شناسایی می‌‌کنید
  • از ابزار درست برای جامعه مخاطب مناسب استفاده نمایید
  • نحوه معرفی درست تخصص‌ها و توانایی‌های خود را شناسایی کنید
  • اعتبار خود را افزایش داده و شرایط دستیابی به کار و مشتریان را به مرحله تازه‌ای ببرید
مدت دوره: ۲۰ ساعت
زمان شروع: 8 دی ۱۳۹۰
زمان خاتمه: 16 دی ۱۳۹۰
روزهای برگزاری: پنج‌شنبه و جمعه
شهریه: ۱۵۰,۰۰۰ تومان
ظرفیت: ۸ نفر
محل برگزاری: میدان هفت‌تیر، خیابان مفتح شمالی، کوچه گلزار، پلاک ۵۲ واحد ۷ – آموزشگاه کنترل فرآیند صنعت مبتکر
تلفن تماس جهت ثبت‌نام: ۶-۸۸۳۱۷۵۳۳ و ۸۸۳۱۲۳۲۸
می‌توانید سوالات خود را از طریق بخش نظرات یا فرم تماس مطرح کنید.

——————————————————————————————————————————————————

این مطلب در وبلاگ thecoach.ir منتشر شده است. شما می‌توانید مشترک خورا ک این بلاگ شوید.

مشاوره شغلی به شما کمک می‌کند تا بتوانید شرایط کاری بهتری را تجربه کنید.

من را در توییتر و گوگل+ دنبال کنید.

نمایش 0 دیدگاه
  • وفا
    پاسخ

    جناب آقای مهرانی
    مدتها بود که وقتی راجع به آموزش صحبت میکردم و مینوشتم، نمونه خوبی برای معرفی آموزشهای کوتاه مدت و هدفمند، سراغ نداشتم که به دوستان معرفی کنم.
    خوشحالم که جنابعالی این کاستی من را مرتفع نمودید. با اجازه شما، لینکی به این موضوع (به عنوان نمونه) در وبلاگ قرار دادم.
    سربلند و موفق باشید.

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @وفا خواهش می‌کنم. باعث خوشحالی است.

  • بامداد
    پاسخ

    با این جمله که ” موفقیت هر شخص، در ذهن دیگران شکل می‌گیرد.” موافق نیستم .
    نمیدونم شاید بد متوجه شدم و نتونستم منظورتون رو متوجه بشوم .

  • رضا
    پاسخ

    سلام.

    من دانشجوی آی-تی هستم و در زمینه طاحی و برنامه نویسی وب در حال گذروندندوره های آموزشی هستمو قصد دارم از نظر شغلی در این حوزه فعالیت کنم.

    اما با توجه به اینکه 28 سال سن دارم و تازه اول راه هستم و از طرفی هیچ تجربه و رزومه کاری ای ندارم، برای شروع کار و وارد بازار کار شدن، برام یه مشکل بزرگ شده و احساس میکنم نمیتونم پیشرفت کنم و اعتماد به نفس لازم رو ندارم.

    شما کدوم یکی از کارگاههاتون رو برای من مناسب میدونید؟

    یا قبل از اینها، فکر میکنید باهاتون مشاوره داشته باشم، بهتر نیس؟

    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @بامداد اتفاقا این تعریفی هست که در کلاس در موردش بحث می‌کنیم. به‌صورت کلی مورد قبول شدن در یک جامعه مخاطب عامل موفقیت ماست. به همین دلیل اگر به سوالی که در مورد بنز مطرح شده بتونید پاسخ بدید احتمالا این موضوع هم برای شما حل می‌شه. بنز می‌تونه یک ماشین با امکانات خیلی خوب باشه اما کمبود‌هایی داشته باشه که باعث بشه نتونه فروش جهانی خوبی داشته باشه. در مورد یک مدل خاص از بنز البته صحبت نمی‌کنم بلکه منظورم کل شرکت هست. در این صورت شما نمی‌تونید بگید که شرکت بنز موفق بوده. ما عوامل تاثیرگذار خودمون رو شناسایی و معرفی می‌کنیم به مخاطبمون و با تکرار این موضوع میزان مقبولیت خودمون رو افزایش می‌دیم و در نهایت این مقبولیت تصویری از ما می‌سازه که باعث می‌شه دیگران به ما بگن موفق. ما نمی‌تونیم برچسب موفق رو خودمون به خودمون بزنیم. در هر صورت بحث این موضوع طولانی هست و در کلاس همین رویکرد متفاوت رو قراره که بشناسیم.

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @رضا به نظرم به ترتیب کارگاه اول و بعد کارگاه دوم البته نه بلافاصله می‌تونه برای شما مناسب باشه. اما شاید مشاوره اولیه هم مناسب باشه به این دلیل که بهتره در زمان درست در کارگاه‌ها شرکت کنید تا بهترین نتیجه رو بگیرید. شاید الان زمان مناسب برای شما نباشه.

  • احسان
    پاسخ

    سلام استاد ساعت برگزاری دوره رو ذکر نکردیدو آیا نمیشد دوره رو به صورت فشرده برگزار کرد تا دوستان شهرستانی راحتر بتونن شرکت کنن

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @احسان برای ساعت کارگاه باید تماس بگیرید ولی معمولا 5 شنبه‌ها بعد از ظهر و جمعه‌ها صبح کلاس‌ها برگزار می‌شه. راجع به برگزاری فشرده هم اگر تقاضا از شهرستان‌ها زیاد باشه می‌‌شه دوره دیگری برگزار کرد.

یک نظر بدهید