کارگاه شناخت توانایی‌ها (2)

کارگاه شناخت توانایی‌ها (2)

کارگاه دوم شناخت توانایی‌ها در تاریخ 3دی به پایان رسید. در این دوره هم مثل دوره قبل 6 شرکت کننده حضور داشتند. در این کارگاه همانند همیشه تعاریف اولیه ارائه شده و سپس شرکت‌کنندگان وضعیت موجود خود را بررسی کردند. پس از به‌دست آمدن تصویر اولیه، تعریف جدیدی از توانایی و عوامل موفقیت ارائه شد. در فاصله جلسه دوم تا جلسه سوم، آزمون شناخت توانایی‌ها برگزار شد و نتایج آن در جلسه سوم ارائه گردید. مهم‌ترین نکته این کارگاه جایگزین کردن تعریف جدید از توانایی با تعاریفی است که همه می‌دانیم. نتایج آزمون به شرکت کنندگان کمک می‌کند تا این تعاریف جدید را باشناختی که از طریق آزمون نسبت به خود به‌دست می‌آورند، بکارگیرند و در مسیر کار و زندگی خود به موفقیت برسند. در جلسه چهارم هم به بحث مدیریت نقاط ضعف و بررسی راهکارهای آن و ایجاد تصویری جدید از خود پرداخته شد.

نتیجه آزمون شناخت توانایی‌ها 5 حوزه توانایی‌ از هر شخص را مشخص می‌کند که این نتایج علاوه بر نسخه چاپی بر روی ماگ به شرکت‌کنندگان ارائه شد. نکته جالب توجهی که در کارگاه وجود دارد این است که افراد با مشاغل مختلف و سن متفاوت در کنار هم قرار می‌گیرند و به تبادل تجربیات با یکدیگر می‌پردازند. فضای این کارگاه صرفا یک فضای آموزشی یک طرفه نیست و کارگاه براساس بحث و تبادل نظر بین شرکت‌کنندگان پیش‌ می‌رود.

کارگاه بعدی در تاریخ 22 دی‌ماه آغاز خواهد شد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر وثبت‌نام به صفحه کارگاه شناخت توانایی‌ها مراجعه نمایید.

دوستان لطف کردند و در مورد این کلاس نوشته‌اند. برای مشاهده سایز اصلی روی تصویری کلیک کنید.

دست‌نوشته شرکت‌کنندگان در مورد کلاس

ماگ آزمون شناخت توانایی‌ها

——————————————————————————————————————————————————

این مطلب در وبلاگ thecoach.ir منتشر شده است. شما می‌توانید مشترک خورا ک این بلاگ شوید.

شما توانایی‌های ویژه‌ای دارید که استفاده از آنها می‌تواند به موفقیت شما در کار و زندگی کمک کند.

 کارگاه شناخت توانایی‌‌ها ۲۲ دی ۱۳۹۰٫

من را در توییتر و گوگل+ دنبال کنید.

نمایش 0 دیدگاه
  • بامداد
    پاسخ

    كار بسيار موثر و مفيديه در كارگاه ها كه فرمودين :
    ایجاد تصویری جدید از خود پرداخته شد.
    مي دونيد اولين كار روانشناس ها براي تغيير رفتار يك فرد تغيير تصويريست كه فرد از نقش خود دارد .
    و اما راجب اينكه فرمودين در اين كارگاه جایگزین کردن تعریف جدید از توانایی با تعاریفی است که همه می‌دانیم .مي شه خلاصه بگين اون چه تعريفيه ؟

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @بامداد این تعریف در 20 ساعت کلاس گفته می‌شه و باید در روند کلاس این موضوع رو درک کرد. چیزی نیست که در یکی دو جمله بشه مطرحش کرد.

  • parham
    پاسخ

    ان شاالله همیشه موفق و سربلند باشید مربی

  • بامداد
    پاسخ

    متوجه شدم – اما بگو ما چه بكنيم ؟؟؟ ما هائي كه به هزار و يك دليل نمي تونيم بيايم تهران و چاره اي نداريم كه از دور نظاره گر باشيم .
    يه پيشنهاد :
    اگر بتونيد خلاصه اي در حد يك صفحه از موضوعات مطرحه در كارگروه ها در سايتتون بگذاريد ممنون مي شويم .
    همانند همون تصويري كه از نظرات مراجعين و شركت كننده ها در همين پست گذاشته بودين .
    ممنون

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @بامداد این کارگاه مثل کلاس‌های درس عادی نیست که من به‌عنوان مدرس صحبت کنم. روند کارگاه با گفتگو بین شرکت‌کنندگان پیش می‌ره. به همین دلیل تعریفی نیست که به شکل نوشتن قابل ارائه باشه. البته همه موضوع کارگاه اینه که ما در چه زمینه‌ای توانایی داریم و بجای تمرکز روی نقاط ضعف روی نقاط قوت باید تاکید کرد. اما خود تقاط ضعف و قوت تعریفی داره که در جریان کارگاه باید بهش رسید. اما در مورد مفاهیم در مطالب مختلف خیلی زیاد بهشون اشاره کردم. امیدوارم که بتونم زودتر کارگاه رو در شهرهای دیگه هم برگزار کنم.

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @parham ممنون پرهام عزیز

یک نظر بدهید