ماجراهای مرموز اینترنتی

این هفته از هفته های کم کار من بوده و مطالب زیادی منتشر نکردم. من معمولا 2-3 مطلب را جلوتر می نویسم و برای انتشار زمانبندی می کنم اما این هفته این اتفاق هم نیافتاد. مشکل وقت هم نبود. میزان کارها نسبت به روزهای قبل تغییر نکرده بود. خلاصه که یه جورایی حال و حوصله نوشتن نداشتم. جالب اینکه این کم کاری انگار فقط مربوط به من نبود. آمار بازدید بلاگم به کمترین حد خودش در یکسال اخیر رسید. حتی در تعطیلات عید هم، بازدیدها از میزان این روزها بیشتر بود. اول فکر کردم که ممکنه دسترسی به بلاگم از طرف سرویس دهنده های خاصی محدود شده. بعد متوجه شدم که اینطور نیست. از طرفی تعداد Share Itemها در گودر (گوگل ریدر) هم از طرف دوستان به میزان قابل توجهی کاهش داشت، بطوریکه معمولا اگر از ساعت 7 بعد از ظهر تا 9 صبح روز بعد گوگل ریدر را باز نمی کردم بصورت متوسط حدود 450-500 آیتم برای خواندن وجود داشت ولی این چند روز این تعداد به عدد 100 هم نرسیده.

اتفاق دیگه این رفتارهای شمارنده اعضای فید بلاگ است. آخرین بار عددی که نشان می داد 566 بود و حالا که مطلب را می نویسم 140. خلاصه که ما نفهمیدیم چند نفر از فید مطالب بلاگ را دنبال می کنند. البته احتمالا همه می دونیم علت این موضوع چیست!

بحث رو کش نمی دم ولی خیلی دلم می خواد بدونم تو این هفته چه اتفاقاتی افتاده که اینترنت سوت و کور شده؟؟؟ نمی دونم شاید هم فقط من اینطوری شدم! تاثیر گرمای هواست؟ بخاطر تعطیلی شنبه است؟ یا … ؟؟؟

نمایش 0 دیدگاه
  • امیر حسین
    پاسخ

    احتمالاً برای امتحانات هم میتونه باشه. ناگفته نماند فیلترینگ وردپرس تاثیر بدی داشت. خیلی ها رو برای وبلاگ نویسی بی انگیزه کرد. ولی باهاتون موافقم. خیلی سوت و کور شده.

  • امير
    پاسخ

    راستش بلاگ منم یکمی افت کرده ولی فرومها افتی نداشتند.
    البته شاید یکی از دلایلش این باشه که من دیگه تو وب فارسی نمیچرخم 🙂

یک نظر بدهید