شیرپوینت در ماهنامه بانک سامان

امروز که برای انجام امور بانکی به بانک سامان رفته بودم، در فاصله ای که منتظر بودم تا نوبتم شود، شروع کردم به ورق زدن نشریه داخلی بانک سامان که روی میزها قرار داشت. نکته جالبی که در این ماهنامه به چشم می خورد حجم بالای مطالب مرتبط با آی تی بود که کمتر در نشریه های سازمانی به آن برخورد کرده بودم. اما نکته چشمگیر این مقالات برای من که یا خودم را سر راه شیرپوینت سبز می کنم یا شیرپوینت سر راه من سبز می شود مقاله ای با عنوان: ” بررسی تاثیر راه اندازی سیستم Sharepoint بر افزایش کارآفرینی سازمانی” بود. مقاله جالبی که برعکس مطالب منتشر شده تاکنون درباره شیرپوینت، بجای اینکه بر قابلیتهای فنی این ابزار تمرکز کند به کاربردهای آن پرداخته بود. آقایان حمیدرضا اسماعیل خود ذئیس دایره پشتیبانی فنی و تجهیزات انفورماتیک بانک سامان و ناسو آیت النبی کارشناس مدیریت فناوری اطلاعات در این مقاله با پرداختن به مبحث کارآفرینی و کارآفرینی سازمانی، به کاربرد شیرپوینت در سازمان پرداخته اند. در این مقاله بعد از تعریف شیرپوینت و قابلیتهای آن بصورت مختصر به کاربردهایی با عناوین زیر پرداخته شده است:

  • شیرپوینت و کاهش پیچیدگی سازمانی
  • شیرپوینت و کاهش رسمیت سازمانی
  • شیرپوینت و کاهش تمرکز سازمانی
  • شیرپوینت و ایجاد سازمان مبتنی بر فناوری اطلاعات
  • شیرپوینت و مدیریت دانش

مطالب مرتبط با شیرپوینت در این بلاگ را می توانید اینجا و اینجا بخوانید. همچنین مطلب درباره Enterprise 2.0 کمک می کند تا نقش ابزارهایی مثل شیرپوینت در سازمان را بهتر درک نمایید.

نمایش 0 دیدگاه
  • skyson
    پاسخ

    سلام آقای مهرانی ،اول تشکر کنم از شما بخاطر مطالبتون که هم جدید وهم جالب اند.خواستم ازتون اجازه بگیرم که از مطالبتون توی پروژه ام استفاده کنم ،من دانشجوی کاردانی دانشگاه شهید چمرانم که پروژه پایانی ام رو درباره پورتال ها وتکنولوژی پیاده سازی آنها برداشتم .خیلی هم به این فیلد علاقه مند شدم امیدوارم بتونم ازتون بیشتر کمک بگیرم.میلم رو میذارم .یاعلی

یک نظر بدهید