تحقیق در مورد عوامل تاثیرگذار در انتخاب کار

دارم یک کار تحقیقاتی ساده انجام می‌دم در مورد عوامل تاثیرگذار در انتخاب کار. یک فرم در گوگل داکز هست که پر کردنش فکر می‌کنم زمانی بین 5 تا 10 دقیقه خواهد گرفت. اگر علاقه‌مند هستید می‌توانید در این تحقیق شرکت کنید و این مطلب را نیز با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

لینک دسترسی به فرم تحقیق

——————————————————————————————————————————————————

این مطلب در وبلاگ thecoach.ir منتشر شده است. شما می‌توانید مشترک خورا ک این بلاگ شوید.

مشاوره شغلی به شما کمک می‌کند تا بتوانید شرایط کاری بهتری را تجربه کنید.

من را در توییتر و گوگل+ دنبال کنید.

نمایش 0 دیدگاه
  • emad
    پاسخ

    سلام
    من میخواستم این فرم رو پر کنم بعد دیدم به همه سوالات نمیشه زیر 5 امتیاز داد هر کدوم از این شرایط اگر باشه بر روی انتخاب کار تاثیر میزاره چه بهتر که همه باشه که نیست داخل ایران که خبری از این شرایط برای انتخاب کار نیست به همین دلیل هم من کارمو خودم به وجود اوردم تا بتونم شرایط دلخواه رو داشتم برای من که تمام سوالات مهمه و 5 میدم اگر هم کسی تمام این شرایط براش مهم باشه باید یک جایی توی شرکت گوگل دنبال کار بگرده برای پیدا کردن کار توی ایران باید از خیلی هاش گذشت

  • امیر مهرانی
    پاسخ

    @emad البته 100% با شما موافق نیستم ولی نظرتون ارزشمنده. پاسخ شما رو عده دیگه‌ای هم داده‌اند که می‌تونه نشون بده اصولا شرایط مهم از طرف شرکت‌ها رعایت نمی‌شه در کار.

  • محمد
    پاسخ

    @emad
    هرچند به نظرم سؤالات می‌تونست بهتر مطرح بشه (مثلاً ویژگی‌ها رو به ترتیب اهمیت برامون اولویت‌بندی کنیم)، به نظرم وظیفه‌ی ما به عنوان پاسخ‌دهنده اینه که ویژگی‌ای که کمترین اهمیت رو نسبت به بقیه برای ما داره ۱ بدیم و ویژگی‌ای رو که بیشترین اهمیت رو داره ۵ بدیم و بقیه رو وسط.

  • محمد
    پاسخ

    آقای مهرانی می‌تونم خواهش کنم نتیجه‌ی نظرسنجی رو منتشر کنید؟ برام جالبه که بدونم بقیه چه جواب‌هایی داده‌ن.

یک نظر بدهید