نتیجه نظر سنجی تاثیر موسیقی بر کار

ظاهرا بیشتر شرکت کنندگان در این نظر سنجی عقیده داشته اند که گوش دادن به موسیقی در هنگام کار باعث افزایش تمرکز می شود. البته باید به این نکته توجه داشت که این موضوع به نوع کار و روحیه افراد هنگام کار بستگی دارد.

اما در نهایت برای هر زمانی که خواستید به موسیقی گوش بدهید و خواستید دستگاه پخش کننده موسیقی را با کامپیوترتان Sync کنید، باید از یک نرم افزار مناسب استفاده نمایید. من برای Sync کردن iPod طبیعی بود که از iTunes استفاده کنم اما واقعیت اینه که من خیلی سخت با این نرم افزار کنار میام. شکل سازماندهی کردن موسیقی در این نرم افزار را دوست ندارم. به همین دلیل گشتم و نرم افزاری با عنوان Media Monkey پیدا کردم که اتفاقا رایگان هم هست. این نرم افزار تقریبا با همه نوع Device کار می کند و شما می توانید Playlistهای متفاوتی ایجاد کنید، آهنگها را Tag کنید از سرویسهای اینترنتی مثل Podcast و رادیوی اینترنتی استفاده کنید و …

این نرم افزار یک نسخه پولی هم دارد، اما امکانات نسخه رایگانش اینقدر زیاد است که خیلی به نسخه پولی آن احتیاجی نیست. شما می تونید اطلاعات این نرم افزار رو در سایت Mediamonkey.com ببینید و آن را دانلود کنید.

یک نظر بدهید