رادیو مربی: امتحان کردن رابطه

رفتاری در رابطه هست که می‌تونه باعث از بین رفتن اعتماد بشه. گاهی ما برای طرفمون در رابطه شرایطی رو فراهم می‌کنیم یا آزمایشی طراحی می‌کنیم که احتمال خطا کردن در اون شرایط بالاست و وقتی طرف دچار این اشتباه شد مچش رو می‌گیریم و نتیجه‌گیری می‌کنیم که طرفمون آدم خطاکاریه. این رفتار نتیجه نگرانی است که در رابطه داریم و بجای پرداختن به نگرانی روشی غیرمستقیم رو انتخاب می‌کنیم. این رفتار بسیار می‌تونه آسیب‌زننده باشه. در این پادکست درباره این رفتار و راه‌کار مرتبط با اون صحبت کرده‌ام.

Icon

امتحان کردن رابطه 12.11 MB 245 downloads

...
نمایش 6 دیدگاه
  • احسان
    پاسخ

    با موبایل این صفحه رو می بینم و جایی فایل پادکست رو پیدا نمیکنم

    • امیر مهرانی
      پاسخ

      فکر می‌کنم الان اصلاح شده باشه.

  • FZ PK
    پاسخ

    آقای مهرانی راه تماس با شما برای پرسیدن سوال چی هست؟
    من حدود دو ماهه که مخاطب کانالتون و این سایت هستم.تا به حال هم دوبار سوال پرسیدم به همین شماره ای که درسایت است و به ادمین کانالتون و هر دوبار هم جوابم موکول شد به آینده ای که هنوز نیامده….

    • امیر مهرانی
      پاسخ

      سلام. حتما به من حق می‌دید که نتونم به تک تک پرسش‌ها پاسخ بدم. پاسخ شما رو زیر مطلب عادت‌ها که کامنت گذاشته بودید نوشتم.

  • FZ PK
    پاسخ

    بله دیدم…بهتون حق میدم…برای همین همچنان مخاطب سایتتون هستم.اگر در این قسمت این امکان باشه تا بعد از ریپلای کردن ایمیل برای مخاطب بیاد فکر میکنم خیلی خوب باشه…کاش کلاس های انلاین رو بیشتر کنید.

  • delaremontnika.ru
    پاسخ

    Hello there, simply became aware of your blog thru Google, and found that it is really informative. I’m gonna watch out for brussels. I will appreciate in the event you continue this in future. Lots of other folks shall be benefited from your writing. Cheers!

یک نظر بدهید