تولد نرم افزار جامع مدیریت کیفیت

این مطلب را ساعت 11 شب در فرودگاه اصفهان می نویسم. پرواز حدود یک ساعت تاخیر دارد که اتفاق عجیبی نیست. خبری از اینترنت بیسیم در فرودگاه نیست و این مطلب دیرتر از لحظه نوشتن منتشر خواهد شد.

دست آخر سیستم جامع مدیریت کیفیت با همکاری آقای مهندس عباس ابراهیمی به مراحل آخر تولید رسید و من، آقای ابراهیمی و آقای مرادی از کارشناسان خوب شرکت برای نصب و راه اندازی اولین نسخه این نرم افزار در شرکت ایران اسپیرال سفری دو روزه به اصفهان داشتیم.

برقراری روابط موثر و دوستانه با مشتریان از یک طرف و اعتماد مشتریان به پیمانکار باعث می شود تا کار حتی در شرایط سخت هم با قدرت ادامه پیدا کند و به نتیجه برسد. با توجه به نصب اولین نسخه طبیعی بود که مشکلات پیش بینی نشده ای بروز کند. آنهم برای ما(بسیاری از شرکتهای نرم افزاری در ایران) که مثل همیشه باید در زمان کم به نتیجه برسیم و چاره ای جز فعالیت پر فشار و تحویل کار در فازهای مختلف را نداریم. اما در همین شرایط حمایتهای شرکت اسپیرال بدلیل اعتقاد به قابلیتهای نرم افزار و طراحی متفاوت آن نسبت به نرم افزارهای موجود در بازار باعث شد تا کار بخوبی انجام شود.

نرم افزار مدیریت کیفیت استانداردهای ایزو 9000، ایزو 9001 و HSE را پوشش می دهد و فعالیتهای مختلف از قبیل کنترل و مدیریت اسناد و مدارک، برنامه ریزی آموزشی، مدیریت منابع انسانی، برنامه ریزی ممیزی، ثبت و مدیریت اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه، مدیریت اهداف و پروژه ها، تحلیل ریسک، کالیبراسیون، بازنگری قراردادها و … در این نرم افزار قابل انجام است.

با توجه به بررسی هایی که تاکنون انجام داده ایم به جرات می توانم بگویم که این نرم افزار کاملترین نوع در بازار موجود است. نگرش طراحی این نرم افزار بر اساس ساخت پورتال سازمانی با نگرش مدیریت کیفیت بوده است که به سازمانها اجازه می دهد تا یک محیط مبتنی بر وب را برای انجام امور مختلف در اختیار کاربران قرار دهند.

بلندگو اعلام می کند برای بازرسی باید برویم. اما ظاهرا هواپیما باید از شیراز بیاید، مسافرهای تهران را سوار کند و برود. هنوز مانده تا برسد.

نمایش 0 دیدگاه
  • raminmehrani

    سلام

    این سیستم مختص شرکت اسپیرال(مشتری شما) تولید شده یا بصورت عمومی هم قابل استفاده هست ؟ اگه نیاز به customization داره چقدر طول میکشه ؟

    چون شاید اینجا به همچین سیستمی نیاز باشه اگه می تونی یه بروشور الکترونیکی برام بفرست

  • Amir Mehrani

    این سیستم یک بسته نرم افزاری آماده است. برای شرکهایی که ایزو دارن یا می خوان ایزو بگیرن مناسبه. یک نسخه از مشخصات نرم افزار رو برات می فرستم.

  • sodaif

    سلام
    اين سيستم در محيط SharePoint طراحي شده؟
    اگر يك نسخه از مشخصات و قابليتهاي نرم افزار و مشخصات فني سيستم رو برام بفرستي ممنون مي شم.

  • Amir Razmjou

    من که هنوز نفهمیدمش
    :-))

  • فناور

    با سلام
    امکان دریافت دمو نرم افزار و مشخصات بیشتر هست؟تشکر از راهنماییتون.

  • سعیدی

    با سلام
    اگر امکان باشد demo نرم افزار را برای من نیز ارسال بفرمایید.با تشکر

  • اميرحسين اربابي

    من در مجموعه هوافضا مشغول به كارم . مي خواستم توضيحات بشتري در مورد نرم افزار داشته باشم .
    09351808307

  • اميرحسين اربابي

    من در مجموعه هوافضا مشغول به كارم . مي خواستم توضيحات بيشتري در مورد نرم افزار داشته باشم .
    09351808307

  • اميرحسين اربابي

    من در مجموعه هوافضا مشغول به كارم . مي خواستم توضيحات بيشتري در مورد نرم افزار داشته باشم . در صورت امكان demo نرم افزار را ارسال كنيد .
    09351808307

  • پیمان قربانزاده

    سلام . لطفا دمو نرم افزارتون رو برام بفرستید . ممنون

  • mehdi

    salam khaste nabashid man 1sale be onvane moshavere system ketfiyat kar mikonam va dagjhighan hamin narm afzaro to delphi neveshtam age mishe yezare bishtar tozih bede shayad betonim ba ham ham kary konim

  • ali

    با سلام من در شركت دارنده ISO/TS16949 كار مي كنم لطفا دمو نرم افزارتون رو برام بفرستيد

  • امیر مهرانی

    @ali دوست عزیز تولید این نرم‌افزار متوقف شده.

  • مریم بهرامی

    با سلام و احترام
    با توجه به اینکه فعالیت شرکت ما مشابه ایران اسپیرال می باشد خواهشمند است اطلاعات بیشتر در این زمینه را ارسال نمائید.
    با تشکرو قدردانی