ثبت‌نام دوره‌ی کوچینگ شکوفایی (شناخت توانایی‌ها)

شروع دوره ۲۶ تیرماه ۱۳۹۵

از اول امسال تماس‌های زیادی داشتیم در مورد زمان برگزاری کلاس‌ها. اما در پایان سال ۹۴ تصمیم گرفتیم که کلاس‌ها را متوقت کنیم و سر و شکل جدیدی به شیوه‌ی برگزاری بدهیم که موثرتر باشه و بتونه بیشتر در دسترس مخاطب‌ها قرار بگیره.

بعد از دوره‌ای که تحقیق کردیم متوجه شدیم که بیشتر مخاطب‌هامون علاقه‌مند هستند که هم به محتوای آنلاین دسترسی داشته باشند و هم در دوره‌های حضوری شرکت کنند. به‌همین دلیل ساختار دوره‌ی جدید رو برهمین مبنا طراحی کردیم. از طرفی دیگر معمولا دوره‌های در حوزه روانشناسی و علوم انسانی باید هر ازگاهی با تحقیقات جدید بروز شوند و به‌همین دلیل برای شروع دوره‌ی جدید زمانی نیاز داشتیم تا با تحقیق بتونیم محتوای اورجینال و باکیفیتی رو در اختیار شما قرار بدیم.

عقیده‌ دارم که دوره‌ی کوچینگ شکوفایی کامل‌ترین دوره‌ای است که می‌تونه به شما کمک کنه خودتون رو بشناسید و نقشه‌ی راه زندگیتون رو براساس قابلیت‌هاتون شکل بدید. مهم‌ترین ارزش این‌دوره یکپارچگی و پیوستگی بین محتوایی است که تولید شده. در واقع در طراحی دوره اول سناریو نوشته شد که قرار است چه اتفاقی بیافتد و بعد محتوای هر بخش تولید شد.

دوره چگونه برگزار می‌شود؟

این دوره شامل ۲.۵ ماه محتوای صوتی است که هر هفته برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود. از زمان ثبت‌نام شرکت‌کنندگان به مدت ۴ ماه به فروم آنلاین برای پرسش و پاسخ دسترسی خواهند داشت و سوالات و ابهاماتشون پاسخ داده خواهد شد و بعد از پایان دوره ۲.۵ ماهه در یک کارگاه دو روزه‌ شرکت خواهند کرد و در اون کارگاه مسیر یادگیری با مجموعه‌ای از تمرین‌ها و آزمون‌ها تثبیت خواهد شد. برای این‌که درباره‌ی این دوره بیشتر بدونید لطفا روی این لینک کلیک کنید. این صفحه شامل اطلاعات و محتوای هر بخش کلاس، یک ویدئو درباره‌ی دوره و قیمت‌ها است.

کوچینگ شکوفایی مناسب چه کسی است؟

خیلی‌ها فکر می‌کنند که حتما باید دچار سردرگرمی شده باشند تا در چنین دوره‌ای شرکت کنند. اما این دوره مناسب تمام کسانی است که می‌خواهند کیفیت زندگی خود را ارتقاء دهند و قصد دارند تا از حداکثرهای خود استفاده کنند. بنابراین شرکت در این دوره محدودیتی نداره و فرقی نمی‌کنه شما دانشجو، کارشناس، مدیر یا کارآفرین باشید. بدون شک محتوای این دوره به تغییر نگرش شما کمک خواهد کرد و تغییرات قابل توجهی را به‌مرور زمان در زندگی تجربه می‌کنید.

چرا نام شناخت توانایی‌ها تغییر کرد؟

دوره‌ی شناخت توانایی‌ها تمرکزش بیشتر بر استفاده از توانمندی‌ها بود اما در دوره‌ی جدید شناخت توانایی‌ها بخشی از کل دوره است. بنابراین محتوای دوره کامل‌تر شده. همچنین ساختار دوره براساس مدل شکوفایی است که مارتین سلیگمن (پایه‌گذاری روانشناسی مثبت‌نگر) ارائه کرده به همین دلیل چه عنوانی می‌تونست بهتر از شکوفایی باشه؟

کوچینگ در این دوره به چه معناست؟

اول این‌که ساختار دوره به‌شکلی طراحی شده که شما را قدم به قدم با مفاهیم آشنا می‌کند. تمام فایل‌ها یک‌جا در اختیار شرکت‌کنندگان قرار نمی‌گیرد تا تمرکز افراد روی محتوا و تمرین‌هایی که در هر هفته باید انجام دهند باقی بماند. ذات این دوره برهدایت قدم به قدم است که این همان اتفاقی است که در کوچینگ رخ می‌دهد. همینطور وجود فضای آنلاین پرسش و پاسخ هم کمک می‌کند که پرسش‌ها طرح شود و شرکت‌کنندگان پاسخ بگیرند.

چطور ثبت‌‌نام کنید؟

کافی است به صفحه‌ی کوچینگ شکوفایی بروید و یکی از بسته‌‌های مورد نظرتون رو انتخاب کنید، هزینه را پرداخت کنید و تا زمان شروع دوره منتظر بمانید.

نکته قابل توجه این‌که ما برای شروع دوره و برای کسانی که در یک هفته‌ی اول ثبت‌‌نام می‌کنند تخفیف ۲۰ درصدی درنظر گرفته‌ایم که کد تخفیف هم در صفحه کوچینگ شکوفایی قرار داده شده است.

تضمین این دوره چیست؟

در هر زمان که از محتوای دوره راضی نبودید ما مبلغ ثبت‌نام را به‌شما برخواهیم گرداند. اگرچه قطعا برای ما نارضایتی شما اتفاق ناخوشایندی است. به‌همین دلیل حتما با شما گفتگو می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که رضایت شما را بدست بیاوریم.

اما تضمین موفقیت شما در این دوره منوط به رعایت چند نکته‌ی کلیدی است:

اول این‌که زمان مناسبی را صرف انجام تمرین‌ها کنید و فایل‌های صوتی را فقط یک‌بار گوش نکنید. مطمئن باشید در هربار گوش دادن دوباره نکته‌ی جدیدی دستگیرتان خواهد شد.

دوم این‌که در بحث‌ها و گفتگوهای آنلاین شرکت کنید، سوال بپرسید و به‌ هم‌کلاسی‌های خود پاسخ دهید و به آنها کمک کنید.

سوم این‌که بدانید که هیچ‌ دوره‌ی آموزشی در کوتاه مدت اثر تحولی ندارد. در واقع ما عقیده نداریم که تبلیغ کنیم و بگوییم که شما بعد از شرکت در این دوره متحول می‌شوید چون چنین چیزی امکان ندارد. اما عقیده داریم که نکاتی که شما در دوره یاد می‌گیرید تاثیر بزرگی بر زندگی شما خواهد داشت و اثراتش را به مرور که در زندگی پیش می‌روید مشاهده خواهید کرد. شما باید از نکاتی می‌آموزید هر روز استفاده کنید و تمرین کنید تا تغییرات کم‌کم پدیدار شوند. بدون شک ما هم از کمکی برای پیش رفتن شما دریغ نخواهیم کرد.

چهارم این‌که سرمایه‌گذاری روی سلامت روان را به‌اندازه‌ی سرمایه‌گذاری روی سلامت جسم و تفریحاتی که انجام می‌دهید مهم بدونید و زمانی را برای سلامت روانی در زندگی به خود اختصاص دهید.

پی‌نوشت ۱: اگر سوالی داشتید می‌تونید با شماره ۰۹۳۳۱۶۶۶۱۵۹ تماس بگیرید. در ساعات اداری پاسخگو هستیم.

پی‌نوشت۲: المان بون‌سایی که به‌عنوان سمبل دوره‌ی کوچینگ شکوفایی انتخاب کردیم هدیه‌ی آخرین شرکت‌کنندگان دوره‌ی شناخت توانایی‌ها در سال ۹۴ بود.

برو به صفحه‌ی کوچینگ شکوفایی

نمایش 1 دیدگاه
  • sajjad.re68
    پاسخ

    سلام،
    من در این دوره ثبت نام کردم و امیدوارم هر چه زودتر این شروع بشه واقعا دیگه طاقت ندارم.
    به امید بهترین روزها
    🙂

یک نظر بدهید