از پروژه داناترین حمایت کنید!

حامد سعیدی فرد از اولین نفراتی بود که وقتی نوشتن در این بلاگ را شروع کردم، با او آشنا شدم و از مطالب مفیدش استفاده کرده ام. اخیرا حامد پروژه ای به نام داناترین را شروع کرده و قصد دارد آن را تبدیل به بزرگترین حرکت جمعی آی تی ایران کند. این سایت قرار است یک فروم پرسش و پاسخ در زمینه آی تی باشد اما تفاوتش با یک فروم ساده اینست که این سایت مشابه سایت Stackoverflow. حامد در این مورد اینطور گفته:

بزرگترین تلاش جمعی ایران خیلی عنوان بزرگی هست؟ منظور از همه این‌ عبارت یعنی ساختن یک سایت بر مبنای پلتفرم StackExchange. من قبلاً در همین وبلاگ درباره داستان سایت StackOverflow نوشته بودم. این سایت یکی از بهترین جایگزین‌های انجمن‌های سنتی پرسش و پاسخ هست. قبلاً سایت StackExchange که در واقع پلتفرم StackOverflow هست خدماتش پولی بود ولی مدتی پیش اعلام شد که قراره این خدمات رایگان بشه. ما هم از همین خدمات رایگان می‌خواهیم استفاده کنیم.

تا  اینجای کار سایت مرحله اول را پشت سر گذاشته و به مرحله Commitment رسیده و در این مرحله افراد باید تعهد بدهند که از در سایت فعالیت خواهند کرد. هنگامی که میزان تعهد به 100% برسد سایت وارد مرحله بتا خواهد شد.

پس لطفا از این حرکت حمایت کنید. از دوستان خود دعوت کنید که به این سایت بیایند. اگر در گودر این مطلب را می خوانید لطفا آن را به اشتراک بگذارید تا دیگران هم مطلع شوند. لینک کوتاه شده: https://bit.ly/helpdana

کافیست وارد سایت شوید و روی دکمه Commit کلیک کنید.


مطالب مرتبط حامد در همین زمینه را بخوانید:

داستان Stack Overflow

به داناترین، بزرگترین تلاش جمعی آی تی ایران کمک کنید

داناترین: سیستم رای جدید، سوالات غیر مرتبط و باقی قضایا

جام جهانی و کمکهای شما به داناترین

60 ثانیه برای شرکت در بزرگترین کار گروهی ایران وقت دارید؟


نمایش 0 دیدگاه
  • حامد سعیدی فرد
    پاسخ

    ممنون به خاطر معرفی و حمایت. امیدوارم بتونیم شرایط سختی که توش هستیم رو با موفقیت پشت سر بگذاریم

  • jls
    پاسخ

    سلام
    ببخشید که این مطلب خارج از بحثه ولی من 15سالمه علاقه مندم که بیشتر درباره ی IT بدونم درحالحاضرکسی نیست که دراینباره اطلاعاتی بهمن بده مشاور مدرسه ام که ….من الان مهارتم در کامپیوترخیلی پایینه ولی کم کم دارم واردتر میشم لطفا منرو کمک کنید میخوام بدونم واقعارشته خوبیه واینکه بازار کار مناسبی داره یانه مدیریتIT با مهندسی IT چه فرقی داره ممنون میشم اگه کمکم کنبد.

ترک بک ها

یک نظر بدهید